Hostel

Idag har jag varit i skärholmen en snabbis, samt passat monsterhunden. Vet inte om jag ska träffa Alex ikväll eller inte...han skulle iväg och göra något som handlade om mina presenter...hihi spännande. Fast ville ju träffa honom :( aja iallafall imorgon!
Ska iallafall snart käka, hoppas jag. Riktigt hungrig :) Igårkväll blev det film med Chris, Elli och Oscar. Tvingade alla att se Hostel! Fast alla tyckte dem var bra så det va ju ingen fara :D Sen tvingade jag även på Chris att kolla Taken mohaha. Jag vill också ha en sån cool pappa :( får nöja mig med min. Men nej, ska försöka få valpisen att sova nu, han river typ hela stället.. -.-


känns som att alla måste se hostel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0