För tidigt

Gick upp halv sju imorse. Gick inte ens upp så tidigt när jag jobbade, och då började jag ändå sju. Usch, har inte saknat tidiga mornar. Men jag var tvungen att gå upp och passa hunden. Fast som tur var var han trött så ja fick sova till kl 8 (a) Så teknisk sett gick jag inte upp halv sju. Eller jo, fast jag gick bara till soffan och la mig...hehe
Iallafall, mamma kommer väl hem till halv tolv eller så och då ska vi kanske kolla efter ett par skor till mig eftersom mina gick sönder ;( Sen efter det kommer Alex hit :) dåligt att han jobbar så mycket. Jag hinner ju aldrig träffa honom. Men idag så :) Och sen på fredag igen. Enda till söndag då :) Men nej, nu har lillen vaknat för andra gången så måste ta ut honom nu. Hare gööötttttt


hihihihehehehhahah


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag hoppas att det är städat i mitt rum sen när jag kommer hem :)

2010-07-20 @ 12:02:23
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0