Alla kan inte vara smarta

Ena filmen vi tjejer såg igår var The human centipede, en as grym film! Lite saw liknande, precis som jag gillar. Slutet var rätt dåligt dock, men annars var den bra. Förutom att alla, exakt alla personer, i vilken skräckfilm som helst är ju bara extremt korkade. Jag menar, man sticker ju om man har chansen elleeerrrrr?
Ayaah, nu har dom båda lämnat mig och jag har precis duschat. Ska städa lite och sen vänta på att Alex ska komma hit :) Vi ska äta och äta och äta och.....äta. Låter bra tycker jag. Pussas ska vi också, men mest äta. Fast nej, ska ta och börja städa nu. Att bo hemma själv med Jocke är inte lätt..så fort jag tagit undan allt och diskat allt som står i köket, kommer han 5 minuter efter med 42 nya saker..wiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0