Update

Idag blev det ingen skola för min del, men det gör inte mig så mycket. Mailade iallafall Lars så fick en uppgift att göra tills på tisdag, men det ordnar sig. Strax kommer farmor hit eftersom att Jessie fyller år på söndag. Så hon ska bo här hela helgen, wiho... haha :p Men det blir säkert bra. Och hela dagen imorgon, eller ja 9-17 ska jag på sista delen av baskursen, jättekul.. verkligen. Och sen på kvällen ska förhoppningsvis vi fira Jessie i någon lokal någonstas, det hoppas jag på iallafall så får jag vara med! Annars blir det av hem till Nella för att träffa tjejerna :)
Och snart blir jag fattig också...men det är så värt det! hihi :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

tjejerna, tjejerna, tjejerna ! :D

2010-01-29 @ 22:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0