Snabbtänkaste

Spelningen igår var bra! Och efter det åkte vi hem till Alex, där han duschade och hämtade grejer innan vi åkte hem till mig. Här kollade vi på x antal Family guy avnsitt,  typ hans favorit :D haha, vi kom i säng gaanska tidigt ändå och vaknade... kl 8?! Mycket ovanligt. Vi somnade inte om förens närmare 11, och sen var vi tvugna att gå upp igen vid halv ett. Nu har han precis åkt härifrån, han, jalle och jacke skulle till systemet och sen kolla på Alexs match :) och jag ska väl.. hitta på något :D har inte en aning ännu, men något lär det bli :) Fast nu ska jag städa lite, tror jag (a) anywaay, ha de bäst :D

Kommentarer
Postat av: Gynning

Ha en fortsatt trevlig lördag!

2010-01-16 @ 17:00:18
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0