Småträning

Igår när Alex kom hit tjockade vi oss massor och gick till coop med Harry P för att köpa godis. Sen väl hemma hos oss igen kollade vi på båda Hostel, så bra :) Fanns inte mycket att göra efter så vi gick och la oss typ direkt efter, lika bra kanske. Han skulle ju till skolan idag ;) Och medans han åkte till skolan åkte jag med Harry P till heron för att käka lunch. (Han börjar halv ett, så ja det blev lunch) och för er som undrar så är Jessie Harry P =)))
Nu sitter jag och planerar småbarnens träning. Kanske inte det roligaste direkt, men Gill bad mig göra det så. Struntar i om dom inte gillar banan..dom är barn, dom lyssnar på mig, mohaha! Nerå, men den blir nog bra. Ikväll efter träningen blir det bara av att slappa och ladda inför skola imorgon, och helg!! gilla starkt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0