Skolstart -.-

Usch, jag orkar verkligen inte med skola!
Och den sista dagen på lovet spenderade jag.. hemma. Mmh, skulle träffat dom från gympan, men inte en enda svarade. Eller jo, Jennifer och Nella gjorde. Dom andra hörde inte ens av sig, så Jag och Nella satt och väntade på ett svar från dom.. riktigt dålig stil, var ju inte direkt så att jag hade andra saker jag kunnat gjort.. Aja, är riktigt irriterad på dom nu, men orkar ändå inte bry mig.
Snart är det som sagt dags för skola. Ingen höjdare direkt, menmen. Ska bli kul att träffa folk igen :) Slutar väl runt halv fyra, om vi nu går vanlig dag? Inte en aning, vet att jag börjar 11 så lite koll har jag ändå ;) Ska hem till Alex när jag slutat iallafall, och träffa honom ett tag innan han ska iväg på träning. Och ikväll ska jag  s o v a ! har sagt det ungeär varje dag dom senaste dagarna.. ändå somnar jag aldrig innan fyra.. hrm, inte bra. Aja strunt samma. Måste göra mig klar nu!

Kommentarer
Postat av: J

Tuuuur att du har mig ;)

2010-01-07 @ 23:19:27
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0