Mys :)

Hade en mysig torsdagkväll med Alex :) Han kom hit cirkus sju och det första vi gjorde va att äta. Eller okej, han hade precis ätit... så det var bara jag och Jessie som åt, men ändå :) Strax efter det tog vi tre en promenix till coop och köpte kladdkaka och glass. Väl hemma hos mig igen käkade vi kladdis med glass och kollade på Hary Potter som vi har tänkt att kolla på hur länge som helst, haha men nu vart det av iallafall! :) Den höll på i massa timmar så efter den gjorde vi inte så mycket, gick typ och la oss på en gång haha. Men det var skönt, längesen jag (och framförallt Alex) somnade innan typ två :p Men det var mys. Fast stackarna vaknade kl fem imorse av att han hade så ont i axlen :/ Inte det roligaste eftersom vi skulle upp halv sju...woho! xD
Haha men vi klarade av att gå upp iallafall, och nu har jag klarat av min skoldag :) Ikväll ska jag och Jessie (och kanske Pernilla?) kolla på deras spelning :) Har inte hört dom alls, så det blir spännande, har bara hört Andree spela gitarr när jag varit där =p men det blir nog kul :D ska ta och sova ett tag nu... eller plugga. haha svårt val 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0