Lördag

Skönt att ha kursen avslutad nu! Dagen har ändå varit rätt okej, nu kände man ju alla lite mer och det var en kort dag (a) jag överlevde iallafall :) nu får jag mer pengar, mohaha
Var hemma runt halv sex, sex och då käkade jag och gjorde mig i ordning. Sen gick jag över till Nellson och träffade henne och resten av tjejorna :) Alltid lika kul :) Kom där ifrån för cirkus en halvtimma sen. Alla var sjukt sega så jag gick hem. Men kan inte sova än. Alex är på krogen just nu, men han ska komma hit och sova :) kul om jag sover när han kommer liksom...haha :p aja, förhoppningsvis åker han inte för sent för jag är redan massa trött (a) men ändå! Ska sysselsätta mig med något annat nu..typ städa? haha vem försöker jag lura.


han är söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0