Helgen

Detta har varit den lugnast helgen på länge. I fredags var jag ju hemma hos Alex och hade det mys :) Sen på lördagen åkte jag till lillsved och skulle på kurs. Den börjar hur segt som helst! Fy fan vad tråkigt det var.. men mot eftermiddagen började vi göra lite aktiviteter så man lärde känna folket som var är, och på kvällen var det riktigt rolig. Haha vi lekte världen tråkigaste lek egentligen, men fy satan vad kul den var! :D Så det betyder att söndag förmiddag också var helt okej.. fast var stört trött, knappt sovit någon alls under natten. Vi slutade där vid ett, och då kom snälla pappa och hämta mig :) På eftermiddagen åkte jag hem till Alex. Så det blev en bra avlsutning på helgen också :) Fast stackarn hade så ont i axeln :( och idag hade den svullnat upp en massa, så nu sitter han på huddinge sjukhus.. inte okej alls! :(

Strax är det iallafall träning för min del.. får se hur mycket jag orkar dock. Har knappt sovit något alls på hela veckan :/ Menmen.. lite ska jag väl orka ändå :) Sen blir det plugg.. woho. Fast allra först: PANNKAKOR! mumsiii hihi :D

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Sv: mohaha, inte alls :D

2010-01-12 @ 17:47:53
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0