Hej hej hallå

Skolan igår gick relativt snabbt. Det ända som var jobbigt var som vanligt håltimman, där jag och Paulina satt och gjorde klart filmkunskapsredovisningen. Om vi inte gör den imorgon får vi ig, hehe oopsi. Aja det löser sig :) Eftermiddagen var lite roligare dock. Mötte upp Alex och åkte hem till honom :)
Chillade där hela kvällen, och attsingen att jag glömde Harry Potter. Han måste ju se den :D aja, en annan gåång :) Sov kvar där, så det var ju inte det lättaste att komma upp ur sängen imorse, men vi klarade det, woho cred till oss. Fast tycker synd om honom.. han har ju massa ont i axeln :o inte kul, han kan ju knappt röra på sig stackarn. Sen gör ju inte han saken bättre när han typ hoppar över spärren.. menmen
Ska iallafall väg på träning vilken minut som helst. Ska bli kul även fast jag är trött. Åh, längtar till helgen, då ska jag SOVA! hihi. Aja ska se till så jag har alla saker nu :) Ikväll blir det bandcamp och plugg! Hare bra :*


busigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0