Halloj

Gårdagens skola var inte så rolig. Film på psykologin (jätte tråkig) jobbade med något tråkigt på engelskan, matte och ja, det säger väl allt? Och sen multimedia. Nej usch för måndagar. Sen var det träning som jag inte kunde gå på för jag hade glömt mina saker på morgonen, men det gjorde inte mig något. Alex kom hit istället, mys :) Och ni skulle sett hur dålig han var på wii (a) haha söto :D
Nu har jag håltimma. Eller jag börjar om 40 minuter igen, så ska snart gå. Alex första lektion var inställd så stackaren har suttit i skolan sen nio, kuuul! Aja nu har jag bara tre lektoner kvar, och senare idag ska jag simma(!) med Emmson :) Kommer faktkst bli kul, inte ofta man går och simmar ;) Men nu måste jag kila!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0