Bara för att

Nella tycker jag bloggar dåligt, hallå lixom. Gör jag ju inte :o Så bara för att glädja henne skriver jag detta inlägg, som kommer handla om... ingenting! :D
Iallafall. Ska väcka Jessie om ett tag och sedan ska vi bege oss till Huddinge.. fast Alex är inte ens vaken än så väntar nog med att väcka henne. Sen blir det middag på heron och så ska hon köpa nya sims. Vet inte om jag ska slänga in lite pengar också.. får se, det ska ändå installeras på min data så jag kan ändå spela (a) hihi, men jag är så snäll, så lär ju lägga in hälften eller något. Fast nu ska jag återgå till Madagascar 2, som är mycket roligare än detta inlägg! puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0