Tisdag

Hallå i stugan! Det allra jobbigaste med att gå upp halv sju på morgonen är att det är så jäklans kallt! ...och att vakna upp själv också :( iallafall, jag kom upp i tid till spanskan iallafall, kanske inte så kul men ganska nödvändigt. Vi håller på att läsa en bok där...fattar i princip ingenting men så kan de gå!
Jag kämpade mig igenom skoldagen och mötte upp Alex när jag slutade. Vi fixade hans gymkort och sen skulle han åka på möte så jag åkte hem. Har käkat, och pluggat lite också, cred till mig. Kollar just nu på The big bang theory, så kul asså :'D Sen ska jag hoppa in i duschen, städa lite och plugga om det blir tid över till det innan Alex kommer hit och håller mit sällskap :) aja, smell u later!


sommar, sol, värme, mysiga utekvällar, långpromenader,
jordgubbar, massa glass, ledighet, bad, katrineholm...
ge mig nu!


Kommentarer
Postat av: Gynning

Hade också velat ha sommar :-)



Trevlig kväll

2010-02-16 @ 19:03:52
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0