Tisdag

Idag blev det ingen skola för varken mig eller Alex. Jag var jätte trött efter hockeyn igår men sov dåligt hela natten. Vaknade sisådär varannan timme typ. Sen när klockan ringde vid sju har jag cp ont i magen så bestämde mig redan då för att inte gå till skolan. Vi sov i 45 min till, inna jag drog upp sötnosen ur sängen för att hinna äta frukost innan han skulle till skolan. Men icke, hans tåg var inställt, och det senare var försenat viket betyder att han inte skulle komma till skolan förens tidigast halv elva typ.. så det kändes meninglöst. Vi gick hem till mig igen och här har vi segat hela dagen.
Min mage har gjort ont en massa, vi har ätit våfflor som bestått av typ bara fett, hahah, ätit en kladdkaka som inte alls var kladdig och glott tv. Vi ett skulle vi vila ett tag innan han skulle hem..blev inte riktigt så. Vi vaknade igen vid fyra, och han hade rep kl 6 så han hann inte hem mellan. Så vi käkade här innan han åkte iväg. Jag har inte gjort mycket sen han gick. Läst igenom hela matte kapitlet en gång, och ska strax sätta mig och läsa massa historia, känner att jag måste lära mig lite inför provet, haha.
Ha en grym tisdagkväll nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0