Mys tisdag

Dagen igår vart riktigt mysig. Vi var i flottsbro i ca en timma. Då satt vi i fiket med varm choklad (eller ja, jag hade ju såklart min cola men..) haha, sen efter en timma bestämde jag och Frida oss för att ta en promenix genom skogen till Tullinge. Inte fullt så enkelt. Vägen var stört jobbig och det blev värsta träningspasset typ, haha. Men efter tjugo minuters flåsande var vi framme i stendahl och därefter tog jag bussen till centrum och tåget hem. Jag var hemma strax innan ett och då käkade jag lite lunch innan jag åkte till stan för att möta upp Jessie och Helena. Vi bokade piercingtid till Jessie och kollade runt i lite affärer :)
Lite senare kom min sötnos hit :D Vi kollade först på Taken, så sjukt bra film asså! Och sen hade även hans family guy box kommit, woho! så vi kollade såklart på några avsnitt från den :) Han skulle till skolan imorse så vi gick upp strax innan elva och sen dess har jag... hehe bakat :D as gott blev det (a) och nu kollar jag på Taken, ja igen, fast med Jessie! Men ska återgå till filmen nu, pusselipuss.


<3


Kommentarer
Postat av: j

naaaw

2010-02-12 @ 23:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0