Mycket historia

Nu har jag läst 46(!) sidor till historiaprovet. Har inte ens läst allt man ska, utan det är ca 15 sidor kvar..ohmy, hur ska jag lära mig allt det där?! Aja den som lever får se haha. Ska hoppa in i duschen nu och sedan gå och möta Jessie. Efter det blir det nog sängen för min del, börjar bli trött och känner att jag behöver sova. Lång dag imorgon. Skola mellan 09.45 och 16, tror jag? Sen ska jag till huddinge hallen och leka tränare för en grupp där och sen tror jag, och hoppas jag på att få träffa Alex också :) vi firar en hel månad imorgon , haha :'D

Kommentarer
Postat av: emma svarar

Sv: du bjuder inte in dig själv, DU ÄR REDAN MED I GÄNGET :D

jag vet inte när det blir , men det ska snart planeras :)<3

2010-02-25 @ 20:01:24
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0