Lov :D

Äntligen lov! Hade en ganska jobbig skoldag ändå, med två viktiga saker att göra. På svenskan lyssnade vi bara på en debatt, och på historian gick vi igenom vad som kommer på provet. Fatta lyckan där asså! Det är ju ca 60 sidor i boken, men nu har vi fått hela provet (frågorna och svaren) för g-delen, och sen ska jag bara skriva några frågor som en uppsats...mycket lättare än vad jag tänkt mig! :D Sen iallafall, då var det matteprov vilket kan ha gått huuur som helst. Har inget humm om det blir ig eller g..aja :) Sen va det spanska som gällde. Där skulle vi skriva om en bok vi läst, inte det lättaste men jag gjorde klart det iallafall och slutade två hela timmar tidigare :) Skule egetligen med Jennifer in till stan, men orkar inte (a) får ta det en annan dag :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Bara ta det lugnt tror jag :) Imorgon firas både Helena och Rill! Ska till Helena först och sen se ifall jag orkar åka till Rill med Elli eller inte.. hehe latis jossan :D Det blir iallafall party :D och på dagen tror jag nog att jag ska träna småtjejer :) Har börjat träna en annan grupp också, så nu blir det lite pengar innan lovet sen, skönt som fan! :D well, hare gött :D (göteborg i sommar..hihih me like)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0