Lite shopping på de

Idag har jag varit i Kissta galleria med mamma, pappa och Jessie. Fick ett par skor och köpte mig en tröja. Egentligen har jag tänkt att snåla med pengarna nu så jag har något till sommaren, men tröjan kostade bara 129, det kan jag unna mig. Skorna var inte heller speciellt dyra, men dom betalade ändå inte jag, hihi (a)
Ikväll ska jag träffa Aleeex. Vad vi ska göra är ännu ett mysterium, men spelar inte så stol roll vad det blir :) Något blir det i alla fall! Men nej, nu  d ö r  min mage så ska börja göra mat. pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: haha dummer, vet att det stavas give, haha sötis! :P Eh rummet ser ut på så sätt att du får komma över soon och se efter själv ;D och sommar planerna är att i sommmar hyra hus i italien i 2 veckor med familjen, pool och en stor villa där typ, tjockt nice :D

2010-02-08 @ 15:52:35
URL: http://shoreline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0