Jessies bday

Hej på er! Gårdagen var mysig. Vaknade upp med Alex och umgicks med honom ett tag innan han skulle och repa. Efter han hade gått gjorde jag mig i ordning och sedan kom släkten hit. Det vart presenter till Jessie och massa fika. Runt sju sen åkte jag och Jessie till heron, där vi mötte upp Alex och Helena för att käka middag. Super gott! Sen åkte jag och Alex hem hit och glodde på Saw 2 innan vi gick och la oss, grym film asså :)

Idag gick vi upp vid sju fastän jag börjar kl ett! Men Alex skulle till skolan och han började åtta. Efter han hade gått sov jag i en timma till, gick upp vid nio, hoppade in i duschen och sen nu har jag fakiskt pluggat! Både spanska och matte, massa cred till mig hihi :) Ska strax bege mig till skolan och vara där i två timmar innan jag ska hem för att sedan träna. Sen ikväll blir det mera matteplugg! seeeya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0