G'night

Har pluggat en hel del idag! Känner mig allt lite duktig :) Men innan jag pluggade umgicks jag med Alex, och vi gjorde väl inte så himla mycket. Vaknade, spelade sims, åt våfflor, spelade mer sims, sov lite till, kollade tv och sen var han tvungen att åka :( dummisen (a) men då satte jag mig iallafall och pluggade engelska. Kan nästan alla 62 glosor vi har till provet imorgon, men det andra kan jag inte.. hrm... men ska upp tidigt imorgon för att plugga lite mer :) för nu orkar jag inte mer! ska sleepa nu faktikskt.. överväger till och med att kolla på hockeyn imorgon, 06.00 wiho!
ska ju fakitkst se hockey på kvällen sen också... jossan goes hockeytönt

Kommentarer
Postat av: Jessica =)

Me like =D

2010-02-21 @ 23:36:17
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0