Döööö

Jag vill seriöst spy på det här vädret!! Snö är kul, i en månad. Sen tröttnar man som fan, och speciellt nu när snart är mars men det aldrig slutar snöa. Just nu är jag bara jätte irriterad på allt som har med vädret att göra, så jag tänker sitta inne och bli fet med massa godis och när jag väl rullar fram tänker jag skylla på snön också, för det är dens fel! Man får inte direkt någon lust till att gå ut i det här äckelvädret, fyfan. Alex kommer iallafall hit snart och gör mig sällskap, vilket jag gillar mucho. Men tills dess ska jag deppa lite mer på vädret...seriöst, jag dör snart.
Det här var den sämsta globala uppvärmingen någonsin.. vad hände med att den var jätte farlig? in my ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0