Awesome

Alex får egenltigen inte läsa men om han gör det så ska han veta att han är massa söt :D

Det var segt som fan att åka till skolan imorse. Sov hemma hos Alex och klockan ringde kvart över sex. Och inte blev det bättre av att veta att han skulle ligga kvar och sova när jag åker till skolan :( Kom iallafall upp tjugo i sju, hela fem minuter innan jag var tvungen att gå.. hehe, men jag hann :D Men att veta att han låg och sov medans jag hade tre timars multimedia var inte kul :(
Jag överlevde dagen iallafall och fick reda på att jag fick mvg i psykologi a, inte helt fel asså. Höll på att dö av hunger på idrotten men mamma hade laddat upp med god mat hemma :) Hann vara hemma i cirkus en timma innan jag var tvungen att åka till småträningen. Så söta, men så jobbiga, haha! Sen träning har jag pluggat spanska, sjukt tråkigt.. men jag måste. Ska sova om en kvart, eller nått. Aja ska läsa igenom spanskan igen nu, pussar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0