Snart jul

Låg hemma igår med. Så jävla kul att vara sjuk alltså..verkligen! döda mig -.- Tjejerna ska träffas ikväll men vet inte hur jag ska göra ännu. Vill inte smitta ner dem, plus att jag väldigt gärna vill vara frisk till julafton. Så jag får se hur jag gör. Ska iallafall äta middag hemma, vi ska äta julmat :D hihi asgott!
Snart ska jag till skolan och ha en liten svenska diskussion och sen slutar jag för dagen. Måste hitta en julklapp till Alex också. Verkligen ute i god tid... blä hatar julklapar! Och jag hatar att köpa saker till Alex för han säger aldrig vad han vill ha!!! men ja, får köpa något litet iallafall. Nu ska jag läsa klart svenskasaken innan jag åker, puusssiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0