Julhelgen

Julen var väldigt mysig :) firade hemma hos morfar som vanligt. Fick det mesta av det jag önskade mig så jag är nöjd. Önskade mig ju inte så mycket heller men det jag fick var bra :) Juldagen spenderade jag med Alex. Bytte julklappar och så. Han åkte ju till Åre idag så.
Idag har jag varit i skärholmen, hittade bara 2 linnen innan jag åkte hem till hundarna igen. Senare ikväll ska jag hem till Oscar med han, Elli och Chris! Vi ska kolla på film tror jaaagg (: blir asbra. Ett mysterium att komma hem sen bara eftersom att nattbussar inte existerar där borta.. hm, aja får se om Jocke kanske känner sig snäll haha. Nu ska jag börja tina kyckling :) HÖRS eller nått va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0