Jag ska aldrig mer åka buss

I tisdags åkte jag hem till Sandra på kvällen. Mysigt att träffa iallafall några av tjejerna nu innan jul :) Det blev bara jag, Nella, Sandra och Fanny, men ändå! :) Sen igår hade jag först avslutning i skolan (borde vara olagligt att sluta så sent?!) Sen åkte jag hem, käkade, gick ut med hundarna och åkte till skärholmen.
Tänkte göra en snabb vistelse eftersom att hundarna var ensamma, men först kommer inte bussen dit. Så jag fick ta en annan buss och byta. Så är jag i skärholmen ett litet tag, åker till heron city snabbt som fan och ska handla en sak. Och sen ta bussen hem igen. Fast nä. Busshelvetet kom inte och jag stod UTE och väntade i en jävla timma. Ringde till pappa, och dom började som tur var närma sig från västervik(!) så dom hämtade mig efter ha suttit fast på Heron en och en halv timma. Stackars hundar... :(

Imorgon är det julafton! Känns inte ritkigt som det. Men det blir väl mysigt imorgon antar jag. Massa mat iallafall :D idag ska jag städa mitt rum och sen bara chhiiiLllLlla, ska kolla sagan om ringen också, mmihih, bra skit :D såg tvåan igår och nu är det trean (((: sen sova! :D nu ska jag dö lite här i mitt rum innan jag rör mig hehe

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad fick du i julklapp din lilla rumpnisse!?!?!?? :D<3

2010-12-25 @ 23:48:13
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0