Helgen!

I fredags var det uppvisning som gällde. Det var kul och jag trivs verkligen i gympahallen, med alla huddinge människor! <3 Alla tjejer var så duktiga så och efter det mötte jag upp Alex på tåget och sen vart det chill hemma hos mig. Skön fredagkväll med andra ord. Igår chillade jag hemma hela dagen, fram till cirkus 10 då jag drog på party i kästa. Hur kul som helst! :D alla var packade när vi kom men vi blev bjudna på både champange och en jättegod välkomsshot och massa drinkar hela tiden, naaajs! Kvällen slutade halv fyra när min kära pappa kom och hämtade mig och skjutsade hem emma och fanny, tack för det! somnade skönt i sängen sen haha!
Idag hade vi tävling och avsluting på gympan. Tjejerna var jätteduktiga och jag kommer sakna dem! Men det är bara uppehåll i en månad (: är ledig imorgon så nu sitter jag och chillar med sims hemma, yey haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0