Helgen

Har inte haft någn ork till att uppdatera! Iallafall, i fredags var det skola i två timmar. Sen hem, chilla ett bra tag innan ja begav mig hem till Elli och gjorde henne sällskap medans hon fixade sig. Sedan åkte vi hem till Kim på party igen! Det var askul men jag var ju lite halvsjuk så efter ett par timmar mådde jag inte så bra :D haha! Och dom måste seriöst skaffa nattbussar där, förra helgen ringde jag pappa och i fredags ringde vi oscar pappa klockan 4, asbra (y) haha!
Degade hemma heeela dagen igår. Ont i halsen, förkyld, hostade och så lite feber på det. Mådde bättre på kvällen så jag åkte hem till Alex (: Sov där och segade där ett tag idag. Nu är jag hemma och ska bara ta det så jäkla lungt resten av dagen. JAG VILL BLI FRISK! vet inte ens om jag har skola imorgon eller itne..bra koll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0