Heeeyy

Igår var vi som sagt lediga. Skönt som fan! Sov uuut och chillade hemma hela dagen innan jag drog iväg på träning. Inget spännande som hände med andra ord.
Idag börjar jag tidigt. Klockan 8 imorse var vi i Balingsnässkolan för att träffa tjejerna som vi samarbetar med. Tog emot som fan att gå upp men jag klarade det. Dagen slutade vid halv ett och då åkte jag hem till Alex. Hängde hos honom någon timma innan vi åkte hem hit. Vi har börjat om på Crash och det är riktigt irriterande att vi inte kommer ihåg hur man klarar banorna -.- haha! Just nu är han och repar och jag funderar på om jag vågar ta mig ut i snön... vill ha en tomte :D hihih. Alex vill ocskå vet jag :D får se hur det blir! nu blir det en bana på crash iallafall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0