Ge mig en säng

Jag är så jävla trött just nu och har varit det hela dagen. Även om jag gick och la mig typ vid 11 igårkväll! Hade vi inte haft träff med barnen i Balinsgsnäs imorse hade jag lätt legat kvar i Alex säng i några timmar. Men nej, upp kvart över 6, WOHO, skolan dödar mig :( först ingen sömn, sen heller ingen fritid för att man måste plugga...yey! eller inte. Har iallafall träning strax och efter den ska jag plugga ett litet tag innan jag ska sova, tidigt!
Imorgon har vi nämligen naturprov och jag kan i n g e n t i n g ! verkligen inte ett skit. men jag får väl försöka få in så mycket som möjligt ikväll och så får vi hoppas på det bästa hehe! Efter skolan imorgon ska jag och handla med Alex och hans kompisar, treeevligt. Får se om jag lyckas hitta några julklappar... men nej, nu måste jag byta om innan träningen, seya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0