Vem börjar md ett prov

Provet idag gick väl sådär. Väldigt specifika frågor men det jag skrev bör ändå räcka till ett g tycker jag! Nu sitter jag och äter kladdkaka och tycker synd om mig själv för att Alex kanske inte hinner träffa mig och för att jag har ont i magen/huvudet. Känner att jag har rätt att vräka i mig choklad då, ellleeeerrrrr? :D fast vem försöker jag lura? hade gjort det ändå!

Imorgon drar skolan igång på riktigt, vet dock inte vad vi ska göra eller hur länge vi ska vara där. Får väl se imorgon antar jag. Sen på kvällen börjar mina träningar igen, och sen kanske det blir party hos Crouch. Vi får se, får aldrig något direkt svar av Alex. Men får tjata mig till ett haha. Men nu ska jag tycka mer synd om mig själv, hade!

skolan borde inte finnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0