Skola? neeeee

Alex kom hit igårkväll och umgicks med mig, greatttttttt :) Han fick sina presenter och jag gissar på att han blev glad, han sa det iallafall så får väl lita på honom :) Vi segade i sängen fram till halv tre då jag gick till banken och han åkte och repade. Sen ska han träna, och sen kommer han hit ikväll igen :) och imorgon har han stått ut med mig i 7 månader, helt otroligt :D hahah, puss på honom!
Imorgon har jag även svenskaprov...kan inte ett SKIT. grymt. Ska plugga lite senare, för just nu är jag så jävla trött och har huvudvärk och är hungrig så just nu kunde jag inte bry mig mindre om det där provet. Men måste se till att läsa mina anteckningar sen ändå! måste ju kunna lite hehe.. Sen på onsdag börjar skolan igen, DÖDA MIG! men nej, ska halvsova framför tv:n nu och låtsas att jag pluggar, sånt jag gör bäst! seya

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vad köpte du till alex tillslut då? :p

2010-08-24 @ 11:06:09
URL: http://jjenifeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0