Så söta! :)

Haha åh, Alex föräldrar är så söta! (han med såklart) Men jag åkte dit idag, och sen vid middagen hade dom förberett champange, chokladdoppade jordgubbar och as god mat för att typ "fira" mig i efterskott, och Alex i förskott. Han fyller år imorgon! nej nu, idag :D den 21a alltså :D så grattis sötnos <3 iallafall, det var suuuper gott. Sen satt vi bara resten av kvällen och pratade om allt möjligt, drack öl/vin/champange/irish coffee och bläddrade i fotoalbum :D tills vi gav upp för dom där jäävla myggorna och gick in och kollade på tv istället, haha! Men ja, en super mysig kväll blev det iallafall.
Nu är jag hemma. Kunde inte sova kvar där eftersom dom ska på bröllop imorgon (idag).. förvirrande det där haha. Tänkte sova snart, eller ja, iallafall sova lite halvt på soffan eftersom jag måste hålla ett öga på hunden :p iallafall tills Jessie kommer hem igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var inte så jag mena. Eller alltså .. Det är så mina tankar går. Du såg ju själv att det var mer en tanke som slog mig över att du skrev ångest.



Så nej det är inte en självklarhet. För jag vet ingenting.

2011-12-21 @ 15:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0