Party+skola? näe

Igår hade Alex och hans kompisar kräftskiva hemma hos Crouch! De ville inte ha några tjejer på själva middagen, men runt nio kom jag, jessie, helena och elin dit. Lyckad kväll, minus några saker som löste sig också ((:
Tamponglekar, godislekar, lips, snaps, champange, chips och bullar innehöll kvällen. Treeevlans! Mindre kul var det att Alex vägrade gå hem utan han skulle bestämt somna i soffan istället, så jag och alex trängdes i Crouch soffa i typ tre timmar, sen blev klockan 8 och Crouch skulle till skolan så då kunde Alex gå med på att gå hem till honom och sova. Busigt av mig att skippa skolan redan andra dagen, men hade grymt kul kvällen innan så det skiter jag i! :D men ja, blev som sagt ingen skola för mig utan hängde med Alex hela dagen idag :) Jag själv tog endast två bilder under hela kvällen, men slänger upp flera om Crouch och John lägger in dem på facebook!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0