Ny älskling

Sitter just nu ensam hemma hos Alex..eller okej, inte ensam men det känns så iallafall. Han är där upp och fixar med min present som jag ska få, hihi (a) och eftersom jag tjatade på honom att jag skulle få kunna komma hit iallafall sitter jag här nere ensam och kollar på tv. Fast nej, för jag ser inte tv:n ifrån datorn...men jag lyssnar på tv:n och kollar på datorn då. Men om 40 minuter får han inte fixa mer för då ska vi äta mat :D vad vet jag inte..antingen grillkorv med pommes eller falukorv,båda är lika gott så jag orkar inte bry mig om vilket det blir. Och det är ett under att jag inte har varit hungrig sen vi åt världens godaste frukost imorse (pannkakor!) typ vid 11. Har inte ens varit lite hungrig :o konstigt. Men ja, ska äta snart igen :) sen sova typ.
Iallafall, i måndags berätta Alex för mig att han skulle köpa en ny mobil. Eller aa, iallafall ville så jag följde med honom till skärholmen och väl där blev jag lika sugen på att köpa en ny. Smörade lite, väldigt lite för mamma sen hade jag min kära iphone 4 i handen :D Lite ovant fortfarande, men jag lär mig! :D Men nu ska jag faktikst förflytta mig härifrån till tv:n! pussis

 

snygg vaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0