Måndag

När Alex kom hit igår la vi oss och kollade på one tree hill. Haha OM han är fast i den serien nu tack vare mig ;D lite dåligt dock..jag vill ju kolla typ hela tiden, men om jag kollar när han inte är här måste jag ju se om allt direkt sen, haha! Men det var mys iallafall :) Jobbigt att komma upp till skolan idag bara.
Men jag överlevde skolan och alex vaknade lagom tills jag kom hem igen :) Sen hann vi bara umgås ett tag innan han var tvungen att åka hem ;( Sen dess tror jag fan att jag har somnat 10 gånger, what's up liksom? Tänkte iallafall gå och lägga mig tiiiiidigt ikväll :) men inte riktigt ännu hahah! men strax (:

Kommentarer
Postat av: fanny

hey vi ska ju ha oth maraton också :D

2010-08-30 @ 20:23:01
URL: http://fannybergkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0