Hemma igen!

Katrineholm var roligare än vad jag trott och de här dagarna fick mig verkligen att inse hur bra jag mår kring gymnastik, och i katrineholm på det vanliga lägret. Visst hade det varit så mycket roligare med alla mina älskade vänner med också, men ändå. Alla människor i Huddinge Gf är så härliga och lätta att umgås med. Gymnaster som tränare. Det har varit grymt ♥
Men det är väldigt skönt att vara hemma också haha. Ikväll kommer min älskling hit :) och imorgon då jävlar FYLLER JAG 18!! Hur nice som helst :D Vet dock inte när utgången blir...om jag väntar tills alla jag vill kan följa med kommer det dröja typ en vecka..inte vad jag vill. Men aa jag får se när den blir. Jag har ju faktikst väntat i ett och ett halvt år på denna dag så en vecka till skadar väl inte. Men jag får se!
Nu håller pappa på att sätta upp min nya byrå så ska strax laga middag till oss två och efter det hoppa in i duschen och sen städa mitt rum som en galning innan sötnosen kommer hit. Men nej, nu har jag inte tid för datorn mer. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0