Födelsedag

Jag hade en sjukt bra dag igår. Alex kom hem till mig i torsdags så ja vaknade upp bredvid honom på min födelsedag. Sen åkte han till tandläkaren och jag fixade massor hemma. Sen kom han tillbaka, snygg var han! Och med en jättefin present. Jag fick Saw boxen, en låt han hade spelat in, ett kort, blommor och choklad! Tack för det älskling :) Sen lite senare kom även släkten och mina närmsta vänner hit. Så min födelsedag var helt underbar med familjen (minus jessica), en liten del av släkten, underbara vänner och pojkvännen. Tack alla som var här!

Idag fyller Nella år! Så grattis till dig sötnos! Ska över till henne om cirkus två timmar på middag och fika och massa annat. Måste dock springa mellan henne och hemma eftersom det bara är jag hemma och jag måste hålla lite koll på hundarna. Men vi bor ju grannar så det är inga problem! Ska ta och kolla klart på en film och sen gå ut på en långpromenad med hundarna och sedan göra mig i ordning! Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0