Fångarna på fortet

Skolan idag gick bra. Tycker konstigt nog att det är mycket roligare nu än förra året. Kanske de nya kurserna det beror på? Hur som helst är det ju bara bra att skolan är rolig haha! Imorgon blir det bara mentorstid då vi ska prata om studentskiva, skolfoto m.m. Bara roligt :D Se bär det av mot stan där vi ska till Strindbergs lägenhet -.-' räcker det inte med att jag redan varit där en gång???? (det är illa nog enligt mig!) bajs tråkigt!

Efter skolan har jag träning, och sen efter den ska jag hem till älskling. Så dåligt när han har så mycket att göra helt plötsligt ;( Men men, det får jag leva med. Då kanske jag faktikst kan konentrera mig på allt på plugg jag får? Och så blir det mer tid över för mina vänner vilket bara är bra :D Men nej, nu sitter jag och kollar på fångarna på fortet! precis som när jag var liten (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0