Sommarlov nästa

Har bara chillat sen jag kom hem från skolan. Har egenltigen ingenting att plugga. Bara läsa en bok och förbereda mig inför engelska nationella på torsdag. Och på multimedian gick jag in på våran planering och såg att vi endast har 23 HELA skoldagar kvar till sommarlovet! Hur jävla skönt är inte det? Dagarna typ rusar förbi liksom :D
Imorgon ska jag gå i skolan mellan 8 och 3, och en håltimma där emellen, woho!! haha hatar dom! Sedan efter skolan ska jag åka in till stan och möta Nellson där vi ska fördriva tiden lite tills Emma och Fanny kommer in :) Vi ska fika lite, mysigt. Saknar dom <3 mina fina tjejor! Känner att jag vill shoppa en massa också, men har dessvärre inga pengar :/ Men förhoppningsvis kommer min älskling hem med ett par skor till mig hihi :) Och så ska jag ju jobba en del i sommar, så efter det, så jäklans :D haha! nej nu ska jag ta och klia mig i ögat och kolla på tv.
pussis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0