Påskägg

Hade en mysig kväll med älsklingen igår. Skulle egentligen ha åkt till Kajsa eftersom hon fyllde år, men det fanns ingen tid till det :/ Iallafall, vi kollade på Criminal minds och liar liar innan vi båda somnade haha! Värsta pensionärerna som alltid somnar tidigt och vaknar tidigt :( haha
Jag fick även ett mega stort påskägg av honom, sötnosen :D med massa gott godis i, hihi... om jag kommer bli tjock det här lovet! Han fick ett lika stort ägg av mig, vilket resulterade att vi blev väckta mitt i natten av Andree som ringde och fråga om han fick komma in och sno likte godis... haha! det fick han dock inte..vi är för snåla för det :D och vi för trötta för att orka tänka haha!

kolla bara på det! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0