Onsdag

Gårdagen var awesome. Den började med att jag och Fanny kollade på alla Saw filmerna! Så otroligt bra :D Det tog oss ca 6 och en halv timma, haha men det var de värt eftersom Fanny inte hade sett någon förutom den första :o Men nu är det gjort :D Sen på kvällen åkte jag hem till Brus med en massa härliga människor. Askul att träffa alla igen, har inte sett dom på ett tag. Så det var kul :) Kom hem ganska tidigt och proppade i mig massa godis innan jag somnade...ensam :( Idag har jag slösat pengar i skärholmen och nu ska jag strax iväg på träning! Hörs senare.

Och jag saknar Alex massor :(
Tycker att han borde ta tåget hem igen! Stackarn är sjuk också så han kan inte åka skidor eller festa eller något sånt...då kan han lika gärna åka hem (a) Han kommer iallafall hem på söndag och då ska han hit och sova :))))) ska ge honom masa pussar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0