No more spanish

Dagen har varit bra. Den började med spanska där jag fick reda på att jag endast har EN spanskalektion kvar, kanske två i hela mitt liv!!! hur jävla najs är inte det? Och den lektionen är inte förens fredag vecka 21. Stört skönt! Sedan rullade dagen på som vanligt och efter skolan åkte jag in till stan med Nellson. Vi gick runt och kikade i några butiker innan Fanny joinade oss. Vi kollade i ytterligare några affärer innan vi letade upp en fik och väntade på Emma. Så min eftermiddag har spenderats med mina bästa tjejor. Jag älskar dem!
Just nu gör jag inte så mycket. Tittar på tv och skulle egentligen behöva sova...men väntar på att Alex ska logga in på msn. Dock skulle han äta nu och sånt brukar ta hundra tusen år för honom, men om han inte är inne vid halv tolv skiter jag i honom..haha. Har en lång dag imorgon så måste få lite sömn. Skola mellan kvart i tio till fyra och direkt efter det träning till sju...kill me. Men träningen ger mig pengar, me like.

Kommentarer
Postat av: emma

SV; hahaha, rätt gissat ;)

2010-04-28 @ 20:27:05
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0