Miss you

Det tar emot som fan att gå upp strax innan sju för att skriva ett prov i en halvtimma, och sen sluta för dagen. Men nu är det gjort och jag var hemma redan strax efter nio. Nu har jag hela dagen på att göra ingenting, jag gillare! Ska ju som sagt träna med Jessie runt halv ett och senare i eftermiddag ska vi möta Jalle också.
Förutom det så har jag ingenting planerat, typ läsa engelskaboken lite. Och sen bara ta det lugnt, orkar egentligen inte göra något. Är inte ens helt frisk ännu, vad är grejen liksom? Och alex skulle ut och leta skor till mig idag så jag håller tummarna på att han hittar några :D haha. Men nej, ska äta något litet nu, tjao!

jag saknar dig gulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0