Kill me

Mår fortfarande inte alls bra. Har mått dåligt i över en vacka nu..dags att bli bättre snart eller? Kan ju inte missa mer skola så måste ju pallra mig dit med huvudvärk gånger tusen och en förkylning och hosta som vägrar släppa. Aja om jag smittar halva skolan är de fan inte mitt fel!
Klarade iallafall av dagen i skolan. Imorgon blir det däremot tuffare. Börjar klockan åtta med spanska kursprov..yey! Sen efter det är det håltimma, ännu bättre. Sen är det svenska, matte och samhälle kvar. En rätt lång dag känns det som men jag lär väl överleva. Det bästa med imorgon är att skolan bjuder på pannkakor...hihi :D asgott! Nu ska jag plugga lite spanska och sedan psykologi innan jag fan ska sova! ha en bra kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0