Härligt med lov!

Skönt att det äntligen är vår! Så trött på det kalla vädret och snön. En annan sak som också är skönt är att det är lov! Som bjuder på massa härligheter! Igår tills imorgon är jag och Jessie hundvakter, så just de här dagarna händer ingenting. Eller jo igår var jag ett tag med Alex innan han åkte (Han ska vara borta hela lovet :() På tisdag ska jag vara med Fanny - vi ska kolla på saw! :D och senare på kvällen tror jag att jag skulle med Elli någonstans. Onsdag tänkte jag nog försöka ta mig in til stan eller skärholmen :) Sen på kvällen är det träning. På torsdag har jag också bara träning inplanerat och sen på fredagen blir det party med massa vänner! Och på lördag blir det tjejmiddag också :) Söndagen tänkte jag ägna mig åt att vila, städa och plugga lite innan jag åker in till centralen på kvällen och möter upp Alex :) som sedan kommer hit och sover med mig... wie :D
Så detta blir nog ett riktigt bra lov fastän Alex inte är hemma. Men nej nu tänkte jag typ försöka träna på något sätt.. känner mig lite småfet efter allt godis jag har tryckt i mig...och jag har inte ens kommit i närheten av hälften ännu, jösses! haha. Ha en great dag nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0