Fredag

Kort dag i skolan idag. Men sånt uppskattas alltid! Tänkte försöka städa lite strax, började med det igår men så loggade Alex in på msn stört tidigt, typ halv 8, så fastnade framdör datorn fram till 11..och då skulle jag sova, hihi (a) Tänkte plocka undan lite snabbt bara innan jag och Jessie kanske drar ut och övningskör!..när pappa kommer hem dvs.
Ikväll ska jag hem till Emma! Kvällen börjar med en middag med brudarna innan det kommer rulla in lite fler folk. Blir nog trevlans. Men tänkte ta det lugnt och åka hem ganska tidigt ikväll, har hela dagen full planerad imorgon och måste upp typ tidigt.. hehe. Ska på BHLs spelning runt två (måste åka typ...tolv och hinna göra mig i ordning innan haha) sen hem till alex som kommer hem :D :D men nej, städa!

Kommentarer
Postat av: emma

sv; du får ingen mat , nenene du får ingen mat för du ska BANTA!

2010-05-02 @ 21:53:09
URL: http://channeel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0