Fotboll

Sitter faktiskt och kollar på fotbollen. Bajen-Gif Sundsvall. Bajen leder med 2-1, så nu är väl Alex glad kan jag tro haha :D Dom spelar mycket bättre nu är förra matchen kan jag säga, vilket skämt det var asså. Till min förvåning är matchen ganska rolig att kolla på...men å andra sidan har jag aldrig haft något emot fotboll. Har ju spelat det själv. Saknar det lite faktikst, men ja. Däremot hockey, det har jag lite svårt för. Men nu är hockeysäsongen typ över så det är inget att bry sig om!
Har tagit en sked hostmedicin också. Inte alls gott men nödvändigt. Tänkte ta en till sked om någon timma eller två kanske..vill verkligen bli av med hostjäveln nu! Men ja, ska kolla på fotboll i fem minuter till innan jag byter kanal till Desperate (a) ...självanalysen har jag också kommer en bit på, bra där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0