Dagarna som gått

I fredags var jag och Jessie och kollade på Alex och deras första fotbollsmatch! De var riktigt duktiga faktiskt. Men de förlorade med 4-2. Fast de körde utan avbytare hela matchen och en del skadade. Menmen, det går säkert bättre i deras andra match! Efter den åkte jag hem till Alex och bara chillade med honom...hade ju inte träffat honom på hela veckan :( Sen på lördagen var jag hemma hos honom hela dagen. Det kom lite släkt till dem för att fira Andree (hans lillebrorsa) som hade fyllt år. trevlans...förutom att vi satt och kollade på fotboll och hockey i FYRA timmar..typ döda mig? vilken perfekt 3 månaders dag...men han är sötast ändå. Senare på kvällen åkte vi hem till mig och va här någon timme eller så innan han var tvungen att åka hem. Han åkte till London tidigt imorse :(
Han kommer hem om en vecka igen så ska försöka klara mig utan honom nu. Men det klarar jag. Imorgon ska jag bara gå i skolan (och kolla mina ögon igen..dom är inte bra) slutar fett sent så ska bara chilla sen efter. På tisdag har jag skola, och sen ska jag träffa mina fina tjejer <3 på onsdag är det skola och sedan träning. På torsdag har jag endast nationella i engelska..sen är vi lediga resten av dagen, skönt. Sen är det redan fredag och vips så blir det lördag :D wiho! Nejdå, en vecka klarar vi :) synd bara att det är så jäkla dyrt att smsa och ringa.. :/ kommer knappt kunna prata med honom ju. Aja.
Ikväll har jag varit på bhls spelning tillsammas med Jessie och massa till. De gästade rockkarusellen eftersom de vann förra året! (oha, ofta det redan gått ett år...tiden går fort när man har roligt!) Skit kul var det att se dem spela igen :) och duktigt är de :) men nu ska jag sova, har ont både i huvudet och ögonen! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0