Tvkväll

Jessie sitter och kollar på något klipp av Eva&Adam, ooh älskar dom filmerna! Synd att vi inte har en enda -.-' får se om det går att ladda ner :) Såg ett annat klpp av Eva&Adam tidiare idag, mysfaktor. 
Om man räknar bort det där klippet så sitter jag och kollar på CSI, och efter det är det One tree hill som gäller.. vet fan inte om jag vågar titta på det, ryktas om att vissa personer inte är med (vet iofs vilka som inte är med) men åh, våga inte kolla :o
Ska samla mig mod till det om 20 min iallafall, sen kanske jag ska börja läsa Flickan som lekte med elden - om jag orkar. Aja, nu börjar det igen. pussar!


Kommentarer
Postat av: jossan

Då kanske du ska komma ner och hämta boken ? haha

2009-09-21 @ 23:11:46
URL: http://jesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0